Rundskriv 1 - 2020
Åpningstider styrekontoret, søplecontainere og innglassing
Til beboere i Emanuelfjell borettslag
Styret ønsker dere alle et riktig godt nytt år!
Styrerommet vil være åpent for beboere følgende mandager:
Mandag 6. januar
Mandag 20. januar
Mandag 3. februar
Mandag 10. februar
Mandag 24. februar
Mandag 9. mars
Mandag 23. mars
Mandag 30. mars
Mandag 20. april
Mandag 4. mai
Mandag 18. mai
Mandag 25. mai
Mandag 8. juni
Mandag 15. juni Husk legitimasjon!
Styret tar forbehold om at forandringer på denne oppsatte planen kan skje. Forandringer vil bli publisert ved oppslag/ rundskriv og på www.emanuelfjell.no
Ny ordning med ekstra søppelbil siste onsdag i måneden
I stedet for søppelbil som kjører gjennom borettslaget, vil det bli plassert ut containere siste onsdag i januar. Containerne blir hentet torsdag formiddag. Beboerne må selv kaste tingene sine i containerne. Det er ikke tillatt å sette fra seg noe utenfor. Husk gjennomsiktige sekker og kildesortering!
Malingsspann, lyspærer, lysstoffrør, batterier m.m. kan leveres på gjenbruksstasjonen på Romsås senter. Disse tingene skal ikke kastes i containerne eller som restavfall.
Skal du kvitte deg av med klær, sko og tekstiler?
Utenfor P3, ved rundkjøringa utenfor Fjellstua, har Fretex nå fått satt opp en boks man kan levere klær, sko og tekstiler i. Det er ikke tillatt å sette noe utenfor boksen dersom den er full. Fretex har lovet å tømme den ofte.
Her er noen av sakene styret vil fortsette å jobbe med utover våren:
Istandsettelse av uteområdene
Oppretting av ladeplasser for elbiler i garasjeanleggene våre
Fortsette med utarbeidelse av grunnlagsmateriale for rør-og baderomsrehabilitering
Vanlig drift og vedlikehold av borettslaget
Hafslund Nett har informert styret at de har planer om utskifting av to nettstasjoner (trafoer) i borettslaget i løpet av 2020. Dette vil medføre noe gravearbeid.
Problemer med innglassingen?
Nå har firmaet som reparer innglassingene igjen startet opp med reparasjoner her på Romsås. De utførte få reparasjoner i vårt borettslag i fjor. Ta kontakt med styret på styrerommet eller med e-post til styret dersom du ikke er blitt kontaktet vedr. feil og mangler som du har meldt fra om eller om det har oppstått nye problemer som du ikke tidligere har gitt beskjed om.
Du må oppgi navn, adresse, leilighetsnummer, telefonnummer og hva slags feil det er med innglassingen.
Styret vil utarbeide en ny bestillingsliste til firmaet i løpet av kort tid.
Styret
01.01.2020